Temat: Jak wrzucać dowolny silnik do naszej fury

@Tengo
09-04-2011 09:03   #1
Awatar
Główny administrator
Przebieg: 474 km
ako że wiele razy było pytane na temat jak wrzucić silnik do dowolnej fury-naucze tego co poniektórych ;d

Pobieramy program ''slrr editor''Płaczewymagane .net framework 2.0-minimalnie).
Program pobierzemy z tego źródła:

http://slrr.pl/pl...ditor.html


Pliki rozpakowywujemy i wrzucamy do folderu z grą.

Po otworzeniu programu klikamy ''choose slrr directory''-po czym wybieramy folder docelowy naszej gry i klikamy na ''StreetLegal_Redline.exe''
Dalej klikamy ''ok''

Mamy tutaj liste aut z której wybieramy daną furke. Klikamy na ''edit engine blocks''.

Klikamy na ''select all'' następnie ''save''.

Teraz możemy wkładać każdy silnik do naszego auta.


Jak naprawić błąd, gdy silnik w aucie wystaje przez maskę.

Po otworzeniu programu klikamy ''choose slrr directory''-po czym wybieramy folder docelowy naszej gry i klikamy na ''StreetLegal_Redline.exe''
Dalej klikamy ''ok''

Mamy tutaj liste aut z której wybieramy daną furke. Klikamy na ''Edit slots''

Mamy listę części.Wybieramy ''401 engine'' bo to jest silnik.
a.imageshack.us/img190/6434/papapapa.jpg
Parametr ''A'' odpowiada za lewo prawo. Strzałka w góre odpowiada za lewo patrząc na pojazd od tyłu(jak zza kierownicy) natomiast w dół, odwrotnie.

''B'' to strzałka w dół, silnik w dół i odwrotnie.

''C'' Strzałka w góre silnik w strone przodu auta. I na odwrót ;D

''D'' to przekręcanie silnika Wzdłużnie bądź zwyczajnie. Tutaj wszystko zależy od auta.

''E'' Jest to przechylenie silnika w poziomie wzdłużnie.


''F'' Jest to przechylenie silnika w poziomie wszeż.


Po wszystkim oczywiście klikamy save, lecz pamiętajmy aby za dużo nie zmieniać. ;D

Możemy też edytować położenie foteli czy akumulatora.

//Poradnik wykonał Haw0
Edytowane przez @Tengo dnia 09-04-2011 09:06
i.imgur.com/Xim9gJb.jpg
do góry
http://slrr.pl/
Wystawiono 4 piw(a):
Filipovic, Moize, djmicho, koza123,
tytuz
01-05-2011 10:25   #2
Awatar
Kierowca
Przebieg: 1 km
dzięki ale czy trzeba miec juz gotowy silnik?
do góry
Dawcio1211
04-09-2011 19:30   #3
Kierowca
Przebieg: 3 km
Mam wersje v2.2.1 i nie moge i taki tak wstawiać wszystkich silników

Jak mam to rozwiązać
do góry
TRex699
04-09-2011 19:33   #4
Awatar
Kierowca
Przebieg: 4 864 km
Jeśli na kokardkę to ciągniesz za jedną z końcówek. Jeśli supeł to się musisz trudzić.
Zmieszany
Coś więcej powiedz może?
vader.joemonster.org/upload/zmx/5809933624624014.gif
do góry
Omen
27-09-2011 14:57   #5
Kierowca
Przebieg: 4 km
Da się podczas gr przesuwać silnik itp czy trzeba wpisywać parametry i ciągle restartować grę ? :/ Bo u mnie inaczej nie idzie tylko wpisać parametry i restart gry żeby zobaczyć efekty.
Edytowane przez Omen dnia 27-09-2011 15:07
do góry
Kasia
Awatar
Maszyna
Przebieg: 192 782 km
do góry  
Gutkovsky
27-09-2011 15:12   #6
Awatar
Kierowca
Przebieg: 1 482 km
Możesz ściągnąć Lisanty Fully Positions Script. Jeśli chcesz to pisz na gadu to Ci pomogę. Gadu 17208040
Im wolniej jedziesz, tym dłużej Cię widzą. Oczko
i.imgur.com/EANMXbb.png
do góry
rost96
27-09-2011 18:36   #7
Awatar
Kierowca
Przebieg: 959 km
Proszę bardzoOczko
http://www.street...le-Scripts
i.imgur.com/ufLpxSg.jpg
do góry
komilaj
30-10-2011 08:44   #8
Kierowca
Przebieg: 2 km
Witam. Mam pewien problem a mianowicie gdy mam włączony program SLRR editor i prubuje coś edytowac wyskakuje błąd i nic nie moge zrobić . Proszę o pomoc !
do góry
Wystawiono 1 piw(a):
kawasakiwax,
@Tengo
30-10-2011 08:46   #9
Awatar
Główny administrator
Przebieg: 474 km
Mógłbyś bardziej sprecyzować pytanie?
i.imgur.com/Xim9gJb.jpg
do góry
http://slrr.pl/
Wystawiono 2 piw(a):
sebo332, Moize,
RastaMan
30-10-2011 08:50   #10
Awatar
Kierowca
Przebieg: 405 km
Musisz SLRR editora uruchomić jako administrator.
do góry
komilaj
30-10-2011 09:00   #11
Kierowca
Przebieg: 2 km
Dzięki RastaMan , pomogło .
do góry
marol954
01-11-2011 13:12   #12
Kierowca
Przebieg: 1 km
Super gdy chce włożyć silnik do autka gra się wyłącza -_-
do góry
pApek
01-11-2011 13:23   #13
Awatar
Kierowca
Przebieg: 128 km
pewnie masz złą wersie gry
lh5.googleusercontent.com/-V4tYaaraU4Q/TnQNRSszxAI/AAAAAAAAAL8/26xvAXde8gw/s640/SLRR.png
do góry
Kasia
Awatar
Maszyna
Przebieg: 192 782 km
do góry  
dzikuss111
27-11-2011 17:58   #14
Kierowca
Przebieg: 5 km
A jak zrobić by w katalogu był z wybranym przez nas silnikiem ??
do góry
REJDYN
27-11-2011 18:32   #15
Awatar
Kierowca
Przebieg: 2 555 km
Pobaw się plikiem .rpk
Widzisz naruszenie regulaminu vGS? Nakabluj mi na PW!

rejdyn.blog.pl
Ja tu reprezentuję Amerykę!
i.imgur.com/1OXIS5m.png
do góry
rejdyn.blog.pl
czartek007
28-02-2012 12:05   #16
Kierowca
Przebieg: 13 km
Ej mam problem gdy chce odpalić slrr editor to wyskakuje takie coś '' Aplikacja nie została właściwie zainicjowana" Pomocy !!
Bmw-Bokiem Można Wchodzić
do góry
REJDYN
28-02-2012 16:14   #17
Awatar
Kierowca
Przebieg: 2 555 km
NET. Framework pobierz Oczko
Widzisz naruszenie regulaminu vGS? Nakabluj mi na PW!

rejdyn.blog.pl
Ja tu reprezentuję Amerykę!
i.imgur.com/1OXIS5m.png
do góry
rejdyn.blog.pl
Wystawiono 1 piw(a):
czartek007,
czartek007
28-02-2012 17:16   #18
Kierowca
Przebieg: 13 km
Dobra Dzieki już działa . Zadowolony
Bmw-Bokiem Można Wchodzić
do góry
ProDrifter230
05-05-2012 12:19   #19
Kierowca
Przebieg: 13 km
Co trzeba zrobić żeby silnik nie był przechylony??
Prosze o pomoc Piszcie na GG"13156667
do góry
Ziom41
05-05-2012 12:25   #20
Awatar
Kierowca
Przebieg: 2 260 km
Ustawic w SLRR Editor. Jak masz napisane w poradniku.
farm8.staticflickr.com/7576/15718853427_e1f2830386_o.png
farm8.staticflickr.com/7556/15617758787_92daae7acb_o.png
do góry
Wystawiono 1 piw(a):
xBlackDeviL,
Przejdź do forum: