SLRR Mods - Street Legal Racing Redline » Street Legal Racing » Garage Story
Temat: [GS] sieklo in Japan
Bolec | 08-11-2017 16:06 #61
|
Kierowca Przebieg: 137 km![]() |
Przyjadę w sobotę! B - Tego chce, to jest cel. L - Mieć jak najwięcej chce. A - Teraz jest na to czas. B L A S K. BLASK! Mój VGS: http://slrr.pl/fo...onata.html |
![]() |
|
sieklo | 07-01-2018 20:42 #62
|
![]() Kierowca Przebieg: 319 km![]() |
Niedawno do moich samochodów dołączył następny Saab w końcu 2’ga generacja 9-3 nie jest to Turbo X ale też na pewno coś fajnego wyjdzie. Oczywiście nowy projekt to czas wejść z kartą na debet, kobieta oczywiście chce zabić za to ![]() Zamówiłem trochę części od chłopaków z MapTune. Części do 9-3 II -Kute tłoki -Nowe Paneweczki -Zestaw gwintowanego zawiasu -Lekki zamach -Nowe sprzęgło ![]() Myślę że taki zestawik pozwoli na spokojne osiągnięcie 380Hp/490Nm na E85 Zdjęcie Saab’a już na podjeździe pod domem na razie będzie jeździł jako Daily myślę że 185 koni na benzynce na razie wystarczy jak nie to będę musiał poszukać w Krakowie stacji która ma E85 bo jest przyrost mocy do 200 , myślę że dzięki BioPower(taki FlexFuel) nawet po zmieszaniu zwykłej wahy z E85 będzie coś poniżej 200. ![]() ![]() |
![]() |
|
name_pl | 07-01-2018 21:00 #63
|
![]() Kierowca Przebieg: 1 767 km![]() |
Widzę że męczy cie ta sama choroba co mnie tylko że saaby ![]() Czekam na rozwój projektu ![]() ![]() |
![]() |
|
sieklo | 07-01-2018 21:18 #64
|
![]() Kierowca Przebieg: 319 km![]() |
name_pl napisał(a): Widzę że męczy cie ta sama choroba co mnie tylko że saaby ![]() Czekam na rozwój projektu ![]() Mocno coś trzyma, ale Saab'iki są fajne bo nie ma ich aż tak dużo tylko niestety 2ga gen to już niestety GM. Ale za to części do silnika więcej. ![]() |
![]() |
|
Krzysiell | 08-01-2018 10:50 #65
|
![]() Kierowca Przebieg: 4 277 km![]() |
No i ładna sztuka ![]() _________________________________________________________________________________________________________________ Workshop : #since 2014# http://slrr.pl/fo...ost_146821 Mój vGS: http://slrr.pl/fo...ost_135957 ZAPRASZA ///M |
![]() |
|
sieklo | 16-09-2018 20:38 #66
|
![]() Kierowca Przebieg: 319 km![]() |
Czas coś tu napisać heh, Saaby i VQ36 zostały w Polsce u kumpla a ja poleciałem do Japonii spróbować czegoś nowego ![]() Nie pojechałem na pałę, przez pół roku uczyłem się dukać coś po Japońsku coś tam potrafię, na tyle że po przylocie do Fukushimy znalazłem sobie mieszkanie do wynajęcia w okolicy Stacja Minami Fukushima. Obecnie pracuje w Sanchoku Cafe(960-1101 Fukushima-ken, jak ktoś jest w okolicy to zapraszam heh), w sumie to się udało bo do pracy śmigam na nogach dzięki czemu oszczędzam trochę pieniędzy. Z polski po sprzedaży mieszkania zostało mi trochę pieniędzy to podstawą jest samochód no nie byle jakie “w końcu kurwa mać jestem w Japonii” wybór padł na AE86 w nie najlepszym stanie, progi rude nadkola ktoś próbował lekko zabezpieczyć ale w sumie jak za AE to źle nie zapłaciłem 280 000¥ Łapcie kilka fotek: Nie mogłem się opanować jak siedziałem przy oknie i paliłem fajkę ![]() ![]() ![]() Co do samochodu, wszystko co jest na ten moment zrobił poprzedni właściciel, kierownica nardi, wybebeszone wnętrze i trochę rdzy ![]() Plany na samochód…. znaleźć jakąś fajniejszą felgę, wrzucić na przód i może na tył rozpórkę, mały rollbar a reszta wyjdzie w praniu Edytowane przez sieklo dnia 16-09-2018 21:28 ![]() |
![]() |
|
jarecki3 | 16-09-2018 21:44 #67
|
![]() Kierowca Przebieg: 5 036 km![]() |
O matko aż tam Cię wywiało? No nic, pozostaje życzyć Ci powodzenia z AE86 oraz dobrze płatnej pracy żeby na mody wystarczało ![]() Garage Story (kliknij aby zobaczyć): VGS (RP) (kliknij aby zobaczyć): Jakby ktoś chciał bota na mapie a nie wie jak go dodać to zapraszam tu >>http://slrr.pl/fo...3-lt-.html << |
![]() |
|
Kasia | |
![]() Maszyna Przebieg: 192 782 km![]() |
|
![]() |
|
sieklo | 16-09-2018 21:55 #68
|
![]() Kierowca Przebieg: 319 km![]() |
jarecki3 napisał(a): O matko aż tam Cię wywiało? No nic, pozostaje życzyć Ci powodzenia z AE86 oraz dobrze płatnej pracy żeby na mody wystarczało ;) Dzięki, czasami trzeba spróbować czegoś nowego :D , ale może kiedyś jeszcze wrócę do Polski ,na AE powoli plany już się kształtują ;) Wiadomość doklejona: Czas coś pogrzebać przy AE, zabrałem się za do czyszczenie komory silnika była tam straszny syf, udało mi się też poukładać przewody i trochę nawet pochować. Wybrałem się na wycieczkę do najbliższego UpGarage gdzie znalazłem jakąś no-name’ową rozpórkę na przód za 1600¥ czyli prawie za darmo. Przeszukałem kilka półek i znalazłem jakiś stary dolot do AE za 5500¥ i do tego za 3000¥ dobrałem jakiś stożek. Wpadł do tego nowy filtr oleju i 5L 5W-30 Zabrałem się za montowanie wszystkiego, łapcie fotki przed i po: ![]() ![]() ![]() Po zamontowaniu wszystkiego i wymianie oleju, pojechałem na najbliższą stację i zalałem pod korek. Następnie z wielką przyjemnością ruszyłem w stronę wjazdu na Tohoku Expressway gdzie pozbyłem się 4000 ¥ za winietę czy coś w tym stylu na 2 dni. No dobra w końcu udało mi się wjechać na Tohoku ograniczenie do 100 ale pomyślałem sobie że trzeba lekko sprawdzić AE. Będąc jeszcze na dojeździe do autostrady zrzuciłem z 4 na 2’jkę obroty wzrosły do 4,5tyś noga w podłodzę zmieniłem bieg przy około 6800 trochę się bałem ciągnąć to do 7 z kawałkiem, AE bardzo fajnie przyspiesza plus stożek dodał fajną nutkę w całym brzmieniu 4A-GE Wiadomość doklejona: Zabrałem się w końcu za coś bardziej poważnego przy AE :D Pojechałem do UpGarage w którym czekało moje zamówienie, niżej łapcie zdjęcia a tutaj w skrócie: Szpera TRD, Gwint nieznanej firmy i krótsze dystanse do magla(nw czy to tak się naprawdę nazywa) w sumie zapłaciłem 100 000¥. Zamówienie :: ![]() ![]() ![]() Wracając zahaczyłem o lokalny warsztat i zapytałem czy nie mają jakiś felg na zbyciu. Udało mi się kupić 2 zestawy po dwie szczerze mówiąc nie znam tych felg ale wyglądają fajnie na AE zresztą zobaczycie na zdjęciach niżej :D Po powrocie do domu zabrałem się za grzebanie przy 86 Gwincik już siedzi :D ![]() Teraz czas pokazać felgi na 7 letnich zimówkach ![]() Jak już skończyłem zakładać wszystko, zalałem dyfer nowym olejem itp, wziąłem samochód samochód na małą przejażdżkę po mieście żeby zobaczyć czy wszystko jest okej. Następnie wbiłem sobie w maspach Ebisu i w drogę… ![]() Mam względnie blisko, 19km z kawałkiem, dojechałem zapłaciłem. Nie miałem zamiaru jechać na Minami ani North course. Pojechałem na Skid-Pad dla początkujących. ![]() Podczas wielu prób obróciło mnie, kilka razy przycinałem trawę… ale w końcu zaczęło mi to jakoś wychodzić :D ![]() Edytowane przez sieklo dnia 22-09-2018 13:23 |
![]() |
|
jarecki3 | 22-09-2018 14:56 #69
|
![]() Kierowca Przebieg: 5 036 km![]() |
Nooo powiem Ci że lecisz ciekawie z tematem, ledwo wyleciał, kupił samochód a już po ebisu bokiem zamiatasz. Planujesz jakieś grubsze zmiany z AE? Garage Story (kliknij aby zobaczyć): VGS (RP) (kliknij aby zobaczyć): Jakby ktoś chciał bota na mapie a nie wie jak go dodać to zapraszam tu >>http://slrr.pl/fo...3-lt-.html << |
![]() |
|
sieklo | 22-09-2018 21:56 #70
|
![]() Kierowca Przebieg: 319 km![]() |
jarecki3 napisał(a): Nooo powiem Ci że lecisz ciekawie z tematem, ledwo wyleciał, kupił samochód a już po ebisu bokiem zamiatasz. Planujesz jakieś grubsze zmiany z AE? Dzięki :D zawsze bardzo chciałem się wybrać na Ebisu więc jak samochód pozwolił to od razu popędziłem. Co do planów, jakiś Rollbar, rozpórka na tył, silnik chce zostawiać wolnossący, na pewno wpadnie nowe sprzęgło po tym co się działo na ebisu... Ale na oku mam samochód do uwalania bo już coś mam na oku Wiadomość doklejona: Przestało cały tydzień same na parkingu bo do roboty ścigałem na nałogach. Zabrałem się za zbieranie części, kupiłem adapter pod filtr i chłodnice oleju HKS’a. Z montażem było trochę zabawy ale nawet fajnie udało się ułożyć przewody. ![]() ![]() Znalazłem też nowy kolektor, bo stary wyglądał strasznie i może nowy uwolni jakieś ukryte koniki z 4AG :D Na założenie kolektora wybrałem się do zaprzyjaźnionego warsztatu, gdzie przy okazji wpadł cały nowy wydech :D Przed: ![]() Po: ![]() ![]() No i oczywiście wyposażyłam się w bardziej dokładniejszy wskaźnik temp. ![]() No i nie zapomnę o najważniejszym, po wizycie na Ebisu stwierdziłem ze oryginalne fotele trzymają trochę za słabo i czas na kubełek. A przy okazji wpadł mały RollBar. Na to wszystko wydałem ponad 140 000¥ ![]() ![]() W nocy wybrałem się na małą przejażdżkę :D ![]() A teraz mała zagadka :D kupiłem coś nowego. ![]() Edytowane przez sieklo dnia 07-10-2018 11:30 |
![]() |
|
czakra | 07-10-2018 11:43 #71
|
![]() Kierowca Przebieg: 2 814 km![]() |
Ale zajebista robota! Trzymaj tak dalej! ![]() |
![]() |
|
jarecki3 | 07-10-2018 12:31 #72
|
![]() Kierowca Przebieg: 5 036 km![]() |
A może by tak turbo? Zawsze to coś więcej mocy ![]() Wskaźnik i kubelek jak najbardziej na plus Garage Story (kliknij aby zobaczyć): VGS (RP) (kliknij aby zobaczyć): Jakby ktoś chciał bota na mapie a nie wie jak go dodać to zapraszam tu >>http://slrr.pl/fo...3-lt-.html << |
![]() |
|
sieklo | 07-10-2018 13:47 #73
|
![]() Kierowca Przebieg: 319 km![]() |
czakra napisał(a): Ale zajebista robota! Trzymaj tak dalej! ![]() Dzięki ![]() jarecki3 napisał(a): A może by tak turbo? Zawsze to coś więcej mocy ![]() Wskaźnik i kubełek jak najbardziej na plus Chciałbym zostawić 4A wolnossakiem, będę szukał ostrzejszych wałków i może tłoki wał itp żeby kompresje podciągnąć (nw. czy takie jest model ale moje 4A-GE nie ma opcji turbo, jest kompresor ale nie mogę go znaleźć, a jak znajdę model który ma turbo no to obowiązkowo będzie ![]() ![]() |
![]() |
|
Yankess | 07-10-2018 22:08 #74
|
![]() Kierowca Przebieg: 537 km![]() |
Będe tu zaglądał częściej jest ciekawie ![]() ![]() |
![]() |
|
sieklo | 17-10-2018 22:16 #75
|
![]() Kierowca Przebieg: 319 km![]() |
Yankess napisał(a): Będe tu zaglądał częściej jest ciekawie ![]() ![]() Dzięki, i zapraszam ![]() RX-7 FC 89’ Rozwiązanie zagadki! Kupiłem RX-7 z poczciwym wankielkiem nie jest to Turbo II. Jest lekki drift spec zrobiony, kupiłem ją od kolesia który pracuje w warsztacie gdzie kupiłem rolki do AE. Z tego co się dowiedziałem samochodem jeszcze nikt nie latał bokiem, śmiać mi się troszkę chciało ale dobra uznajmy że wierze…. tylko był przygotowywany do tego ale wolał kupić JZX90. Dobra dla mnie to okazja bo za 350 000¥ w samochodzie jest: - Gwint nieznanej firmy - Maska z Turbo II - RS Watanabe - Zespawany dyfer - Rear Steer Delete kit (nie jestem pewny jak to jest po polsku ![]() Zostało tak naprawdę tylko wskoczyć za kółko i zacząć uwalać ![]() A tak prezentuje się Madzia ![]() ![]() ![]() Próba latania ![]() ![]() Wracając do AE zabrałem się zamontowanie kompresora z wersji montowanej w MR2 jest szansa na około 140-150 koni, kompresorek nie dmucha jakoś super dużo a dokładnie 10Psi(0.7Bara) Edytowane przez sieklo dnia 20-10-2018 14:02 ![]() |
![]() |
|
Yankess | 18-10-2018 15:03 #76
|
![]() Kierowca Przebieg: 537 km![]() |
No fajnie sie zapowiada ![]() ![]() |
![]() |
|
Drag96 | 18-10-2018 18:39 #77
|
Kierowca Przebieg: 338 km![]() |
Ciekawie CIekawie czekam na więcej ![]() |
![]() |
|
sieklo | 25-10-2018 22:06 #78
|
![]() Kierowca Przebieg: 319 km![]() |
Yankess napisał(a): No fajnie sie zapowiada :D (y) Dzięki :D Drag96 napisał(a): Ciekawie CIekawie czekam na więcej ;) Hehe, Dzięki :D Taka mała zapowiedź tego co się będzie niedługo działo, 13B na chwilę opuści RX-7 ale szybko wróci na swoje miejsce, troszkę mocy mało.... ale coś z tym zrobię heheh Wiadomość doklejona: Wracając do AE zabrałem się zamontowanie kompresora z wersji montowanej w MR2 jest szansa na około 140-150 koni, kompresorek nie dmucha jakoś super dużo a dokładnie 10Psi(0.7Bara) Ale na ten moment kompresor jeszcze nie usiadł w 86, jest kilka problemów z którymi walczę mam nadzieje że niedługo wszystko będzie fajnie śmigać :D ![]() RX-7 jako daily…. hahaha, ale da się jakoś żyć nie narzekam. Czyli na ten moment RX została upierdaily. Co się zmieniło, wpadło nowe ECU z lepszą mapą i odcinką przesuniętą na 8500rpm dzięki temu na 2’jce fajniej się leci i podobno trochę wzrosła moc wg. autora o około 15koni, ale ile jest w tym prawdy…. Kubełek Recaro czerwony, od razu jak go zobaczyłem w UpGarage to wiedziałem że jest mój ![]() ![]() Plany są już na życie, znalazłem fajny garaż blisko mnie i otworzę własny biznesik. Serwis, jakieś samochody do uwalania na ebisu itp. Więc trzeba poszukać kilka samochodów do przygotowania, coś słyszałem o jakimś W140 które w okolicy sprzedaje jakiś dziadek. Zobaczymy co z tego wyjdzie hehe Edytowane przez sieklo dnia 04-11-2018 20:25 |
![]() |
|
jarecki3 | 05-11-2018 18:20 #79
|
![]() Kierowca Przebieg: 5 036 km![]() |
Jesteś chyba pierwszą osobą która rx7 ma jako daily ![]() Czekam na ten warsztacik i auta do upalania ![]() Garage Story (kliknij aby zobaczyć): VGS (RP) (kliknij aby zobaczyć): Jakby ktoś chciał bota na mapie a nie wie jak go dodać to zapraszam tu >>http://slrr.pl/fo...3-lt-.html << |
![]() |
|
Kasia | |
![]() Maszyna Przebieg: 192 782 km![]() |
|
![]() |
|
brzecek | 06-11-2018 15:32 #80
|
![]() Kierowca Przebieg: 71 km![]() |
Co do AE86 to dobra robota , bo turbo to by silnik trochę zabiło według mnie i dodało tego nie fajnego laga ale koni więcej ale kompresor działa na najniższych więc powodzenia życzę z wanklem i AE86.Sprawdzaj czy Twincharger wejdzie czyli turbo z kompresorem w jednym co doda ci masy ale 86 jest lekka jak nie wiem.Lżejsza od S13 i S12 na pewno jest. Auta w GS'ie: |
![]() |
|
Przejdź do forum: |