Temat: [GS] sieklo in Japan

sieklo
08-11-2018 18:58   #81
Awatar
Kierowca
Przebieg: 319 km
jarecki3 napisał(a):
Jesteś chyba pierwszą osobą która rx7 ma jako daily :)
Czekam na ten warsztacik i auta do upalania ;)


Mam nadzieje że uda mi się za kilka dni powrzucać kilka fotek i uchylić rąbka tajemnicy hehe
Na ten moment to powiem tyle że Warsztacik klepnięty, za 2-3dni będą nowe dwa projekty stały na podnośnika.

RX-7 jako daily... hahahah wiesz ile to pali ;) Ale zabawa jest, wciskasz gaz i tylko słuchasz :D


brzecek napisał(a):
Co do AE86 to dobra robota , bo turbo to by silnik trochę zabiło według mnie i dodało tego nie fajnego laga ale koni więcej ale kompresor działa na najniższych więc powodzenia życzę z wanklem i AE86.Sprawdzaj czy Twincharger wejdzie czyli turbo z kompresorem w jednym co doda ci masy ale 86 jest lekka jak nie wiem.Lżejsza od S13 i S12 na pewno jest.


Dzięki, w sumie myślałem nad turbo, ale chce zachować chodź trochę charakterystykę wolnossaka. Kompresor akurat na to pozwoli, i kosztuje grosze ponieważ jest prawie P&P z MR2 W10. Twincharger przy 1.6 nieeeeeeeeeeeee, co do masy to tak od 100-150kg.




No i oczywiście jeżeli ktoś wpadnie na pomysł żeby wybrać się do Japonii to zapraszam, zawsze znajdzie się jakiś gruzik hehe

Wiadomość doklejona:
Kurcze trochę tutaj się zakurzyło czekajcie chwilę tylko….posprzątam


Na początek powiem tak, otwarcie warsztatu nawet się udało, gorzej z furkami do upalania ale to za chwilę. Więc tak jak daawno temu opowiadałem że chce otworzyć warsztat itp Udało sę, mam własny warsztat powoli renoma jest budowana, czasami mogę usłyszeć jakieś dobre słowo na swój temat od klientów. Niestety pracy było aż tyle że niedawno udało mi się zatrudnić jednego mechanika, nazywa się Futo równy z niego koleś.
Dzięki temu że mam pracownika trochę zwolniły mi się ręce więc zacząłem grzebać przy swoich samochodach.

O tutaj możecie zobaczyć mój mały warsztat, ale przejdźmy do furek. Do toyoty nie założyłem kompresora, stwierdziłem że potrzebuję dobrego daily i tyle, bo muszę pracować. Zapytacie a co z RX-7 niestety tutaj proszę o minutę ciszy ale na tegorocznym Matsuri wyskoczyła jedna uszczelka i zrobiła z pierwszego rotora jesień średniowiecza więc stoi za garażem i rdzewieje

i.imgur.com/0fH5M2M.png



Ale nie ma co się smucić była kupa dobrej zabawy na Matsuri. Tyle co przez te kilka dni to nigdy w życiu nie latałem bokiem. Lecz jak RX-7 umarła to muszę znaleźć coś w zastępstwie. Kiedyś coś mówiłem o W140 ale pomysł szybko odpadł bo części w Japonii do mercedesów są za drogie żeby to było opłacalne.
Pewnego dnia przeglądając lokalne ogłoszenia znalazłem R33 GTT z RB20E, prosty temat wywalić RB20E kto chce 115hp na pojedynczym wałku w takim samochodzie…
Samochód nie jest w jakimś super stanie, kosztował 290,000¥ . Szybki telefon do znajomego i załatwiłem sobie RB25DET, następny telefon do lokalnego sklepu z częściami i za RB20E + ECU dostałem 1500¥, niby mało ale zawsze coś.

i.imgur.com/M6M0UxU.png


Niedługo postaram się wam pokazać progres z R33 i całym życiem w Japoni! :D

Edytowane przez sieklo dnia 28-11-2019 22:29
do góry
Yankess
29-11-2019 19:47   #82
Awatar
Kierowca
Przebieg: 537 km
Czekam na dalsze mody R33 Oczko
do góry
jarecki3
30-11-2019 20:26   #83
Awatar
Kierowca
Przebieg: 5 036 km
Ratuj RX i wrzucaj nowszego wankla z siódemki lub ósemki Oczko
Na Nissana czekam z niecierpliwością bo zapowiada się cudownie.
Powodzonka Like
Garage Story (kliknij aby zobaczyć):
VGS (RP) (kliknij aby zobaczyć):

Jakby ktoś chciał bota na mapie a nie wie jak go dodać to zapraszam tu >>http://slrr.pl/fo...3-lt-.html <<
do góry
Marcinek
02-12-2019 21:52   #84
Awatar
Kierowca
Przebieg: 65 km
Ajajaj coś mi umknął twój temat xD Ciekawie to wygląda więc powodzenia Cieszy się
do góry
Kasia
Awatar
Maszyna
Przebieg: 192 782 km
do góry  
sieklo
03-12-2019 00:24   #85
Awatar
Kierowca
Przebieg: 319 km
Yankess napisał(a):
Czekam na dalsze mody R33 ;)


Oj będzie tego trochę hehehe

jarecki3 napisał(a):
Ratuj RX i wrzucaj nowszego wankla z siódemki lub ósemki ;)
Na Nissana czekam z niecierpliwością bo zapowiada się cudownie.
Powodzonka (y)


Skończę R33 to grzebnę Mazdę wiesz ori był tam 13B i to samo wpadnie tylko lekki port i tur.... tak wszystko w swoim czasie ;)

Marcinek napisał(a):
Ajajaj coś mi umknął twój temat xD Ciekawie to wygląda więc powodzenia :D


Spoko, dzięki ;)

Wiadomość doklejona:
Hey ponownie, popracowałem przy R33 trochę więcej, a co dokładniej się wydarzyło? Przez ostatnie kilka dni poddawałem się pracy przy samochodach klientów i trochę tylko przy 33’ce więc przeraszam wszystkich którzy chcą zobaczyć Skaja latającego bokiem za kilka dni… sorry ale to jest awykonalne haha.
Ale miało być pozytywnie ale to za chwilę, na ten moment po przemyśleniu co chce zrobić z RX-7 przykryłem ją płachtą żeby nie przerdzewiała...so stay tuned
Dobra dobra wracam do Skaja. W ciągu ostatnich kilku dni zbierałem części i zrobiłem nową wiązkę do silnika, normalka nie ma co oczekiwać od ori wiązki po prostu jest stara i dobrze jest mieć nową jak chce żeby Nissan pożył dłużej.
Poza wiązką trochę się działo, RB25 siedzi już w skaju,wczoraj trochę pomógł mi Futo i nawet jakoś wyszło, ale nie odpali bo wiązka… kolektor wtryski, turbo, ic..itp.itd będzie nowe, Wpadnie Apexi, jakieś wskaźniki pewnie ciśnienie oleju i temp.

i.imgur.com/3ezZRAx.png


Och Jezu, przydałoby się coś konkretnego… w takim razie przygotujcie się... kupiłem nowe felgi a dokładniej SSR GARTMAIER 18 cali więc nawet fajnie to siedzi. Oczywiście zawias nie został ori wpadł gwint... firmy wam nie powiem bo to i tak jest coś lokalnego tz. tylko na Japonię, podobno ma 50k km nalotu i był w dobrej cenie.

i.imgur.com/VThsfms.png


Z innych fajnych ciekawych rzeczy udało mi się znaleźć maskę wzorowaną na D-Max’ie nawet fajnie siadła tak po przyłożeniu.

i.imgur.com/OufZlaV.png


Edytowane przez sieklo dnia 03-12-2019 14:21
do góry
Marcinek
03-12-2019 17:09   #86
Awatar
Kierowca
Przebieg: 65 km
Z kolorkiem na skaju to trafiłeś w moje gusta Cieszy się A co do RX7 to reanimuj ją i to szypko xd
do góry
Yankess
04-12-2019 16:56   #87
Awatar
Kierowca
Przebieg: 537 km
Kocur na tym kole Zdziwiony
do góry
Kasia
Awatar
Maszyna
Przebieg: 192 782 km
do góry  
sieklo
04-12-2019 23:52   #88
Awatar
Kierowca
Przebieg: 319 km
Marcinek napisał(a):
Z kolorkiem na skaju to trafiłeś w moje gusta Cieszy się A co do RX7 to reanimuj ją
i to szypko xd


Tylko jak go zobaczyłem to wiedziałem że muszę go kupić, tak kierowałem się kolorem.... RX musi poczekać, ale mam już lekki zamysł na nią

Yankess napisał(a):
Kocur na tym kole Zdziwiony


Aż szkoda gdzieś nim przywalić Język
i.imgur.com/zvmLtba.jpg
do góry
Japanek
05-12-2019 00:18   #89
Kierowca
Przebieg: 311 km
KOCUREK <3
do góry
MrBloody
05-12-2019 10:41   #90
Awatar
Kierowca
Przebieg: 62 km
Fajny skyline, czekam na postęp prac. Jedynie felgi mi nie siedzą Cieszy się
Mój akutalny GS
http://slrr.pl/fo...ost_218101


i.imgur.com/cM2eRoO.jpg
do góry
jarecki3
05-12-2019 20:20   #91
Awatar
Kierowca
Przebieg: 5 036 km
Felgi faktycznie trochę nie trafione ale to już kwestia gustu, może lepiej będą wyglądać jak już ogarniesz autko wizualnie tak jak chcesz Zadowolony
Powodzenia
Garage Story (kliknij aby zobaczyć):
VGS (RP) (kliknij aby zobaczyć):

Jakby ktoś chciał bota na mapie a nie wie jak go dodać to zapraszam tu >>http://slrr.pl/fo...3-lt-.html <<
do góry
sieklo
05-12-2019 23:05   #92
Awatar
Kierowca
Przebieg: 319 km
MrBloody napisał(a):
Fajny skyline, czekam na postęp prac. Jedynie felgi mi nie siedzą Cieszy się


Dzięki Cieszy się

jarecki3 napisał(a):
Felgi faktycznie trochę nie trafione ale to już kwestia gustu, może lepiej będą wyglądać jak już ogarniesz autko wizualnie tak jak chcesz Zadowolony
Powodzenia


Czy tylko mi pasują te felgi Płacze , Dzięki, mam nadzieję że już jakoś niedługo Skaj będzie ogarnięty i trochę polatam Cieszy się
i.imgur.com/zvmLtba.jpg
do góry
jarecki3
06-12-2019 09:37   #93
Awatar
Kierowca
Przebieg: 5 036 km
Felgi same w sobie są ok ale moim zdaniem są za "łagodne" do zadziornego charakteru skaja. Ja bym Ci radził na razie je zostawić bo z czasem modyfikacji, zmiany wyglądu może się okazać że pasują idealnie, zresztą to Tobie mają się podobać i jeżeli tak jest to zostaw je na miejscu
Garage Story (kliknij aby zobaczyć):
VGS (RP) (kliknij aby zobaczyć):

Jakby ktoś chciał bota na mapie a nie wie jak go dodać to zapraszam tu >>http://slrr.pl/fo...3-lt-.html <<
do góry
Przejdź do forum: