Temat: GS "Car West" by KacpersFSO

Krzysiell
26-06-2018 19:50   #181
Awatar
Kierowca
Przebieg: 4 275 km
No ładnie Cieszy się
_________________________________________________________________________________________________________________
Workshop : #since 2014#
http://slrr.pl/fo...ost_146821

Mój vGS:
http://slrr.pl/fo...ost_135957


ZAPRASZA ///M
do góry
kacpersFSO
27-06-2018 20:33   #182
Awatar
Kierowca
Przebieg: 309 km
Krzysiell napisał(a):
No ładnie Cieszy się



No dzięki Cieszy się




Treść właściwa
Cześć tu znowu ja Cieszy się Bo kto by inny w moim gs'ie (nieważne)

Nie było wczoraj up'a bo czekałem na części ale opłaciło się Cieszy się
Zakupiłem gwint i "sprężynki" z firmy H&R no nie powiem wykosztowałem się ale się opłacało pewnie podczas sprzedaży turasa wsadzę jakieś mts'y używane a te do do kolejnego projektu wezmę xD (cebula alert)
Kupiłem też końcówkę wydechu od Zgredka (kto śledzi mojego gs wie kto to) z nie wiadomo jakiej koreańskiej firmy jak odpadnie to odpadnie chuj co więcej może się stać ? Jest trochę niżej ale nie za nisko mi się podoba a to najważniejsze Cieszy się Pewnie wleci za niedługo jakaś fela 17" a te sprzedam na olxie albo na innym alledrogo. Ze zmian chyba tyle Pozdro Cieszy się


(Trochę poprawiłem grafikę w :V )





i.imgur.com/Omh4z3n.png






i.imgur.com/H6dXYZn.png






i.imgur.com/cNxJmGn.png
Aktualny GS





http://slrr.pl/fo...rsfso.html

"Samochodu nie można traktować jak żyjącej istoty. Samochód potrzebuje miłości"

i.imgur.com/xK8QUJB.png
do góry
Bolec
28-06-2018 21:11   #183
Kierowca
Przebieg: 125 km
Fajne to. Cieszy się
B - Tego chce, to jest cel. L - Mieć jak najwięcej chce. A - Teraz jest na to czas. B L A S K. BLASK!

Mój VGS: http://slrr.pl/fo...onata.html
do góry
Yankess
28-06-2018 21:18   #184
Awatar
Kierowca
Przebieg: 455 km
Będzie typowy gruz ? Język
Naciśnij w obrazek aby zobaczyć mój garaż Cieszy się


i.imgur.com/QxKb0ju.jpg
do góry
kacpersFSO
28-06-2018 21:33   #185
Awatar
Kierowca
Przebieg: 309 km
Yankess napisał(a):
Będzie typowy gruz ? Język


Może nie do końca gruz bo stan tego turasa jest NA RAZIE dobry to się zmieni jak pierdolne w jakieś drzewo xD


Treść właściwa

Sieema no to tak zmiany widać okiem gołym jak dupe przeciętnej karyny w lecie w jeansowych spodenkach nieważne ...

Kupiłem dystanse i fele jednak 18" Azev A

i.imgur.com/aebZE4u.png

Oraz dokładnie umyłem mojego Turaska Cieszy się

i.imgur.com/jXgzvVP.png




Kolejne plany to dać go jeszcze niżej :3 i zrobić lekki negatyw z przodu i tyłu tak żeby to wszystko wyglądało a potem zajmę się silnikiem w sumie silnik sam w sobie jest zajebisty 2.5 w końcu Cieszy się Ale trzeba go będzie trochę pomodzić na 250km+ Cieszy się Dobra no to na dole wrzucam fotki i tyle Cieszy się







FOTKI

i.imgur.com/2prCq6G.png






i.imgur.com/vKG7NDa.png
Aktualny GS





http://slrr.pl/fo...rsfso.html

"Samochodu nie można traktować jak żyjącej istoty. Samochód potrzebuje miłości"

i.imgur.com/xK8QUJB.png
do góry
Bolec
28-06-2018 21:52   #186
Kierowca
Przebieg: 125 km
Piękne na tych Azevach wygląda. <3
B - Tego chce, to jest cel. L - Mieć jak najwięcej chce. A - Teraz jest na to czas. B L A S K. BLASK!

Mój VGS: http://slrr.pl/fo...onata.html
do góry
name_pl
29-06-2018 20:59   #187
Awatar
Kierowca
Przebieg: 1 759 km
Ale jak to, E36 nie będzie gruzem? Język
Ps. Podkładki pod piasty na przodzie działają cuda JęzykChciwość

i.imgur.com/tmLX5gi.jpg
do góry
Kasia
Awatar
Maszyna
Przebieg: 192 782 km
do góry  
kacpersFSO
29-06-2018 21:12   #188
Awatar
Kierowca
Przebieg: 309 km
name_pl napisał(a):
Ale jak to, E36 nie będzie gruzem? Język
Ps. Podkładki pod piasty na przodzie działają cuda JęzykChciwość


Pisałem wcześniej że będzie ale może nie do końca taki typowy no czasem będzie mi szkoda po prostu xD

Treść właściwa


Siema Cieszy się No to zmian za dużych nie ma bo tak jak pisałem ostatnio będzie trochę niżej i jest negatyw z przodu i z tyłu i auto prezentuje się o wiele lepiej teraz nawet lekko urabia :V planuje zakupić zderzak przedni z pakietu M3 aby wszystko się zgrywało w całość a potem zajme się silnikiem :3








FOTKI:






i.imgur.com/YayVeFg.png






i.imgur.com/BMrqGnZ.png






i.imgur.com/LUFdET2.png
Aktualny GS





http://slrr.pl/fo...rsfso.html

"Samochodu nie można traktować jak żyjącej istoty. Samochód potrzebuje miłości"

i.imgur.com/xK8QUJB.png
do góry
name_pl
29-06-2018 21:29   #189
Awatar
Kierowca
Przebieg: 1 759 km
całkiem spoko Oczko

i.imgur.com/tmLX5gi.jpg
do góry
kacpersFSO
02-07-2018 12:09   #190
Awatar
Kierowca
Przebieg: 309 km
name_pl napisał(a):
całkiem spoko Oczko


Dzięki Cieszy się

Treść właściwa
W końcu... Odkładaliśmy tyle czasu hajs z Maćkiem żeby zrobić sobie nowy garaż i wynająć mieszkanie robić nie trzeba było firma która upadała wystawiła garaż w okazyjnej cenie brakowało nam trochę hajsu więc postanowiłem sprzedać moje E36 TURAS kupić chciał Bolec więc poszła za 6.500zł Cieszy się A ja zostałem bez auta xD Jeszcze tego samego dnia byłem na złomie i zobaczyłem... Nissan Silvia S14 pomyślałem (ło skurwesyn jak to tak to na złomie ?) Podszedłem do jakiejś budki/tipi ulepionej z gówna i drewna szczerze chuuj wie co to było ale było spleśniałe i jebało z tego jak z murzyńskiej chaty... Podszedłem i zapytałem czy jest możliwość kupna samochodu typowy Miras odpowiedział że tak że nawet maske można podnieść i obejrzeć jak w komisie kurła podchodzę do silvi bez Mirasa Podnoszę maskę i o kurwencyja ! Silnik w stanie idealnym dzwonie po Maćka żeby wybrał hajs z bankomatu i przyjeżdżał od razu z lawetą podbiegam do budki Mirasa 1500zł będzie ? Miras popatrzył wzrokiem swego szwagra Janusza tak Zadowolony


Maciek przyjechał z lawetą i hajsem daliśmy mu hajs i dowidzenia xD

OPIS CZARNUCHA
-Brudny
-Szyby od strony pasażera nie ma
-Lewy przedni błotnik nie ma
-Maska tak zardzewiała że do wymiany od razu bedzie lecieć
-Silnik stan prawie że idealny SR20DE
-Drzwi zardzewiałe i obdrapane ale postaramy się uratować
-Wszystko ori i koza w chuj




FOTKI






i.imgur.com/lm0envX.png






i.imgur.com/sMqYERR.png






i.imgur.com/h6Whd3x.png






i.imgur.com/XbHtTP0.png

Wiadomo¶ć doklejona:
Cześć niestety albo stety projekt silvii poszedł się jebać Język Nie opłacało nam się po prostu jej robić więc sprzedaliśmy ją z zyskiem 500zł na następny projekt starałem się tym razem chciałem tanią bazę łatwą do modów padło na Golfa II 16V GTi. Kupiłem go za 2.750zł Dlaczego tyle ? Już tłumaczę były właściciel miał zamiar robić projekt ale parę lat temu zostawił go w szopie i tak sobie staał i czekał Golfik jest na MTS i jest no nawet nawet ale wiadomo wpadnie nowa fela to będzie niżej xD Na razie muszę lewe przednie nadkole ogarnąć a raczej kupić jakieś ze złomu bo to się do niczego nie nadaje, Jest to niby GTi ale składany z 2/3 golfów także spoko ;V dobra no to ja zostawiam tu fotki i lecę siema Cieszy się



i.imgur.com/zXUAeK8.png



i.imgur.com/3jUSNRa.png



i.imgur.com/H2gKqy8.png
Edytowane przez kacpersFSO dnia 17-07-2018 11:52
Aktualny GS





http://slrr.pl/fo...rsfso.html

"Samochodu nie można traktować jak żyjącej istoty. Samochód potrzebuje miłości"

i.imgur.com/xK8QUJB.png
do góry
Lodomirel
17-07-2018 15:12   #191
Awatar
Kierowca
Przebieg: 11 km
uhuhuhuh :3 <3
i66.tinypic.com/235hg3.png

Mój GS : http://slrr.pl/forum/temat-7696-garagestory--lodomirel.html#post_218462
do góry
-
Malan
17-07-2018 17:04   #192
Kierowca
Przebieg: 30 km
Bardzo ciekawy GS, czekam aż skończysz s14, i można pupalać streeto razem Cieszy się
do góry
kacpersFSO
17-10-2018 18:37   #193
Awatar
Kierowca
Przebieg: 309 km
No siema dawno mnie tu nie było Cieszy się


Treść właściwa
Warsztat lakierniczy w Polsce zamknięty, nic mnie tu więcej nie trzymało rodzina ? Niee raczej nie Maciek przeprowadził się do Poznania tam znalazł dobrą robotę a ja zostałem sam i nie miałem z czego żyć wciąż byłem i nadal jestem w kontakcie z moim dobrym ziomkiem sieklo który teraz mieszka w Japonii (zapraszam do jego GS'u xD) Pewnego dnia pisałem po prostu z nim jak tam życie itp. Po dłuższej rozmowie na temat tego że jestem bez roboty mówił że w Yasumiishi jest jakieś małe mieszkanie i pomoże mi ogarnąć robotę stwierdziłem...



Następnego dnia już byłem w Japonii u Sieklo udało się ogarnąć mieszkanie i oczywiście trzeba było rozglądać się za samochodem jako że nie miałem wielkiego budżetu Honda Civic Si była moim wyborem jest praktycznie w stanie idealnym tak jak wyjechala z fabryki tak ją kupiłem trzeba zarejestrować itp. odziwo kierownica jest po lewej stronie *jak do tego doszło nie wiem*


Silnik to
D16B2 SOHC 116 KM nawet daje sobie radę ale pewnie będzie swapowany :3 na dzisiaj to tyle łapcie fotki i do następnego ! Cieszy się



FOTKI:



upload.vstanced.com/images/2018/10/17/e90f74683e977748f7c36478a2283b6b.png




upload.vstanced.com/images/2018/10/17/c69a5d67737ac86096a24c9ad4e705bc.png




upload.vstanced.com/images/2018/10/17/b006581e5bd0147ad70fef5d4d9d8f19.png

Edytowane przez kacpersFSO dnia 17-10-2018 19:28
Aktualny GS





http://slrr.pl/fo...rsfso.html

"Samochodu nie można traktować jak żyjącej istoty. Samochód potrzebuje miłości"

i.imgur.com/xK8QUJB.png
do góry
Kasia
Awatar
Maszyna
Przebieg: 192 782 km
do góry  
sieklo
17-10-2018 20:16   #194
Awatar
Kierowca
Przebieg: 228 km
Heheh to była dobra decyzja Cieszy się Niezła Hondzianka Like trzeba będzie się wybrać na Ebisu bo masz jeszcze bliżej niż ja Cieszy się
i.imgur.com/zvmLtba.jpg
do góry
Yankess
18-10-2018 15:00   #195
Awatar
Kierowca
Przebieg: 455 km
Niżej ją ! Cieszy się
Naciśnij w obrazek aby zobaczyć mój garaż Cieszy się


i.imgur.com/QxKb0ju.jpg
do góry
Przejdź do forum: